29 Mart 2012 Perşembe

The Balm'ın İncileri

Dün aklıma The Balm geldi ya, duramadım yerimde bugün onunla ilgili bir post hazırladım. Severek kullanıyorum ürünlerinin çoğunu. Kapları da harikulade, cıvıl cıvıl, insanın içini açıyor. Çok konuşmadan fotoğraflarla baş başa bırakıyorum sizi. Zira biraz fazla foto var :)

 The Balm Gratis'e ilk gelmeye başladığı dönem indirimli satılıyordu. O zaman almıştım hepsini. Fiyatlarını da o yüzden hatırlayamıyorum.

 Müthiş ikili; Hot Mama ve Sexy Mama!

 Hot Mama gördüğünüz üzere altın ışıltılar içeren koyu bir mercan rengi. Ne çok kırmızı ne çok pembe. Benim için ideal bir renk. Eğer siz de sarı tonluysanız çok güzel durur. Esmerlerde de çok güzel ışıltılar verebilir.

 Bu da elimdeki duruşu.

 Ve ve ve Sexy Mama! Şimdiye kadar kullandığım en güzel pudra! Hem renk olarak çok güzel ve aydınlık, hem yüzdeki yağı absorbe ediyor! 

 Ve sırf kabı için aldığım ruj; Read My Lips-Scoop. Aslında rengi çok güzel bir ruj ama hafif pembe tonlu olduğu için kendimde çok beğenmiyorum. O nedenle çok sık kullanmıyorum.

 Gördüğünüz gibi çok tatlı bir renk. Kremsi ve parlak. Sürümü de çok rahat.

 Stainiac! Harika bir buluş bu tintler. Gündüz sür çık, akşama kadar unut. Gerçi allık olarak da kullanılıyor Stainiac; ancak çok hızlı kuruduğundan iyi dağıtamıyorum o yüzden de yanaklarıma uygulamıyorum. Şu anda kendisiyle ilgili tek sorunum kokusu:/ İlk satın aldığım zaman güzel kokuyordu ama şimdi feci bir kokusu var. Niye bilmiyorum.

 Plump plump plump. Plump Your Pucker dudak dolgunlaştırıcı bir gloss. Sürdükten sonra dudaklarda bir karıncalanma bir mentol hissi oluşuyor. Vee plump! Dolgun dudaklar. Bendeki rengi Spike My Punch.

Stainiac dudakta daha kırmızı duruyor. Ve çok hızlı kuruyor :)

 Bu da makyaj temizleme mendiliyle uzun uğraşlardan sonra hala çıkmayan Stainiac. Gördüğünüz üzere baya kalıcı kendileri.

Siz de The Balm ürünlerini kullanıyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder